عطر

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

Dunhill
بازديد : 17

Dunhill

در سال ۱۹۰۷، دانهیل یک فروشگاه توتون و تنباکو را باز کرد و در سال ۱۹۱۰ با کارخانه لوله او تحول دیگری در کسب و کار اتفاق افتاد. لوله های این شرکت با علامت تجاری "White Spot" معروف بودند. دخانیات باعث موفقیت بیشتر این شرکت شد و مغازه های آن در پاریس و نیویورک بسیار گسترش یافتند.

فندک ها در سهام دانهیل با اهمیت بودند. دانهیل اولین شرکتی بود که توانست فندکی را طراحی کند که با آن بتوان با یک دست کار کرد. شرکت فندک رولاگس در دهه ۱۹۵۰ راه اندازی شد. نسخه ویژه این سبک فندک توسط دانهیل برای استفاده در فیلم جیمز باند تولید شده است. همچنین دانهیل در سال ۱۹۶۳ تولید نام تجاری سیگار خود را آغاز کرد.

تجربه خرید دانهیل برای مصرف کننده کالاهای لوکس از ابتدا تا انتها به گونه ای طراحی شده که لذت بخش باشد. فروشگاه های خرده فروشی به نام "خانه ها" به خریدار اجازه می دهند لباس، لوازم جانبی لوکس و شراب های زیبا خریداری کنند و سپس موی سر خود را در قسمت آرایشگاه کوتاه کرده و از امکانات ماساژ برای گذراندن زمان استفاده نمایند، زمانی که منتظر فیلم شروع فیلم بعدی هستند.

دانهیل نام تجاری خود را در سال ۲۰۰۵ تجدید کرد و محصولات لوکس خود را به یک نسل جدید از مشتریان معرفی نمود و مجددا بر اهمیت لباس مردانه با نام تجاری خود توسط انتصاب اولین مدیر خلاق شرکت ، کیم جونز تاکید نمود.

رایحه دانهیل مانند دیگر محصولات مارک دار برای مصرف کننده لوکس مرد طراحی شده است. این شرکت تنها عطر زنانه را به نام Desire در سال ۲۰۰۱ تولید کرده است. اولین عطر مردانه تحت نام تجاری دانهیل در سال ۱۹۳۴، برای مردان ارائه شد و وارد دنيای عطریات گردید. عطر و ادکلن های های دانهيل به اندازه لوازم لوکس، اکسسوری تجملی و لباس های آن در موفقيت اين برند کلاسيک سهم ویژه ای داشتند و موجب پيشرفت آن گردیدند


بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش

[تبادل لگو با ما]

دوستان ما دوستان ما دوستان ما دوستان ما دوستان ما دوستان ما دوستان ما دوستان ما دوستان ما دوستان ما دوستان ما دوستان ما دوستان ما دوستان ما دوستان ما دوستان ما دوستان ما
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف